Náš výlet do zoo

13.06.2019 18:16

Náš školní výlet za zvířátky se opravdu vydařil. Těšení bylo obrovské. Ráno jsme si ve třídě zkontrolovali batůžky, připomněli, že si každý musí hlídat paní učitelku, své věci a nasedli do autobusu. Společně jsme obdivovali opice, zebry, nakrmili kozy, žasli nad tygry i lvy, papoušky, lišku jsme pozorovali při snídaní úplně zblízka a krmení žraloka také bylo zajímavé. Nejlepší ale přece jen bylo nakupování. Někdo měl padesát korun, někdo stovku, někteří i pět set korun. Děti utratily úplně všechno. Pečlivě vybíraly, počítaly a nakupovaly a nakupovaly a nakupovaly. Většinou hračky, ale někteří své kapesné poctivě projedli u stánku s občerstvením. Závěr příjemného dopoledne jsme si užili na kolotočích a trampolíně.

Jede se domů! Unavení školáčci se usadili do autobusu, pan řidič nastartuje a ozve se pláč. „Já jsem tam zapomněla bundu!!!!“ Pan řidič vypne motor a já s holčičkou se poklusem vracíme. Bundu jsme našli, pan řidič nastartuje a opět se ozve pláč. „Já jsem tam zapomněla klobouk!!!!“ Pan řidič vypne motor a já se s jinou holčičkou poklusem opět vracím do zoo. Paní pokladní se už ani na nic neptá a pouští nás. Klobouk se našel a my už doopravdy jedeme spokojeně domů. Celou cestu si zpíváme a po únavě najednou není ani stopa.

Výlet, který byl odměnou za celoroční práci, se nám opravdu vydařil. Děti byly skvělé a za vzorné chování  dostaly pochvalu.

 

 V zápisníku mají děti nalepeno vyúčtování z výletu. Zůstatek vložím do třídního fondu na příští rok.